Интеграция на платежни инструменти

Цена: Индивидуална

Какво най-често желаят нашите клиенти да интегрираме в техните магазини?

  • Автоматично създаване и импортиране на продукти в онлайн магазина;
  • синхронизиране на цени и наличности;
  • създаване и синхронизиране на база данни с клиенти;
  • прехвърляне на клиентски групи и отстъпки;
  • прехвърляне на поръчки от онлайн магазин към ERP;
  • Освен тези "стандартни" или тъй наречени "задължителни" функционалности, техническите консултанти и програмисти в STENIK, са синхронизирали и по-индивидуални функционалности, като промо правила за намаления, клиентски карти за лоялни програми и др.

 

Лесна синхронизация на Magento с ERP и складови системи

Нашите сертифицирани Магенто програмисти разработиха специален програмен слой (layer), който прави възможна интеграцията между Magento и всяка една ERP система за възможно най-оптимално инвестирани часове работа.

В състояние сме да направим Вашия онлайн магазин да е витрина на това, което продавате, а цялото администриране да се случва през единната ви вътрешна ERP система. Предлагаме и частични синхронизации. Изборът е на клиента, но се налага от STENIK често да консултираме клиентите си допълнително, на база нашия опит с десетки ERP интеграции.

ERP и складови системи, с които сме правили успешни интеграции

  • Microsoft Dynamics NAV (преди Navision)
  • MoneyWorks от Gensoft
  • Селматик
  • Barsy
  • Микроинвест
  • Универсум на Unisoft
  • Colibri ERP от ЕДА ООД
  • Набла
  • СИС Технология АД
  • Мистрал склад
  • Набла
  • Zeron
  • ERP.bg
  • Ако Вашия софтуер не го намирате в списъка, не се притеснявайте - със сигурност имаме решение за Вашия онлайн магазин, стига Вашите ERP партньори да са отворени за комуникация с нас.

 

Техническа поддръжка

След като разработим Вашия онлайн магазин и го интегрираме с Вашия складов софтуер или ERP система, ние осигуряваме изключително компетентен технически съпорт. Влизаме в тристранни комуникации с клиента и ERP партньора и бързо идентифицираме проблемите и ги решаваме.

Прочетете повече за приоритетна поддръжка на онлайн магазини от STENIK.

Какво да знам преди да предприема ERP интеграция с моя интернет магазин?

Преди да предприемете ERP интеграция на Вашия онлайн магазин се уверете, че имате отделен ресурс на Вас или Ваши служители, които да се ангажират с проекта, за да приключи успешно според нуждите и очакванията Ви.

След това създайте кратко задание за желаната от Вас интеграция и се свържете с консултантите от STENIK, за да насрочим среща и да Ви изготвим индивидуална оферта.

Научавайте първи за актуални промоции! Запишете се за нашия онлайн бюлетин!